BARTIN ÜNİVERSİTESİ

image/svg+xml
image/svg+xml

Çocuklarda İstismar ve Korunma Yolları Anlatıldı

Yayın Tarihi : 31/12/2019
Üniversitemiz Psikoloji Kulübü tarafından düzenlenen seminerde çocuk istismarına dair konular ele alındı.

Psikoloji kulübü tarafından düzenlenen etkinlik, Kutlubey Yerleşkesi Konferans Salonunda gerçekleştirildi. Etkinlik kapsamında ‘Çocuklarda İstismar ve Korunma Yolları’ konulu bir konuşma yapan Edebiyat Fakültesi Psikoloji Bölümü Araştırma Görevlisi Muazzez Aytemür, istismar konusunda farkındalığa dikkat çekti.
 
Aytemür, “Ne yazık ki çocuk istismarı konusu ülke gündemimizde sıkça yer almaktadır. Bazen bilinçli, bazen ise kültürel kodların yanlış yorumlanmaları yüzünden çocuklar kötü muameleye maruz kalmaktadır. Burada en büyük görev ailelere düşmekle birlikte toplumun her tabakasından insanların konu hakkında bilinçlendirilmesi, eğitilmesi gerekmektedir. Özellikle psikoloji eğitimi alan öğrencilerimiz bu konuda kilit rol oynayacaklardır” ifadelerini kullandı.
 
Katılımcılara kötü muamele çeşitleri, müdahale yöntemlerine dair bilgiler veren Aytemür, ebeveynlerin çocuklarına ihtiyaç duydukları sevgi ve saygıyı göstermeleri gerektiğini ve çevrede bu konuda zorluk yaşayan ebeveynlere yardım edilmesi gerektiğini vurguladı.
 
Etkinlik, günün anısına hatıra fotoğrafının çekilmesinin ardından sona erdi.

SON Haberler

  • BARÜ’nün enerji yönetimi çalışmaları uluslararası standartlarda sürdürülüyor

  • BARÜ Haber Bülteni 59. Sayı Yayımlandı

  • BARÜ, TÜBİTAK tarafından desteklenen 4 projesiyle geleceği hedefliyor

  • BARÜ’nün endemik türler ve sürdürülebilirlik çalışmalarına TÜBİTAK’tan destek

  • BARÜ’nün kalite yolculuğu ön lisans programlarıyla devam ediyor

  • BARÜ’nün projesiyle şehrin salep yetiştiriciliğine katkı verilecek

  • BARÜ’nün BİRUS projesi COP16 Riyad’da ilgiyle takip edildi

  • BARÜ’de Çeşm-i Cihan Sağlık Kongresinin ikincisi düzenlendi

  • BARÜ’de 8. Uluslararası Ar-Ge Proje Pazarı hazırlıkları başladı

  • BARÜ’de İİBF bölümlerinin akreditasyon süreçleri devam ediyor